Stockholm is not the shit...




I typ en vecka har jag längtat efter att ha tagit ett bad! och nyss så la jag mig i badet, hinner njuta 30 sekunder och badkaret är inte ens halvfullt då bang tar varmvattnet slut, för min kära syster står och duschar i 100 år. Så ska göra ett nytt försök imorgon... Idag kom vi hem från nyköping :( det va fett lugnt där ingen stress det va bara att ta det lugnt. ovh direkt när vi kom till stockholm så fick vi stressa till bilen... Jävla stockholm! Vill ha en mysig stuga ute på landet, fett mysigt asså! Imorgon ska jag möta jonathan i slussen klockan 12 och så tar han elvira sen hämtar jag henne efter begravningen. Aja hörs imorgon :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0