sötnos <3


Tja stockholms snyggingar! Inatt sov jag hos phille, skit mysigt :) Sen åkte jag till orminge centrum och träffade en gammal kompis som jag inte träffat på as länge. Sen åkte jag till forum och träffade Desire och jocke, och kollade en telefon till mig, hittade en skit snygg nokia telefon som jag ville ha, och när jag väl hittat en fungerande bankomat, och skulle gå upp och köpa telefonen så fanns den inte inne... :( så jag ska köpa en annan telefon på tisdag istället :) Och imorgon ska jag på Bvs vid halv 12, sen åka till stan och köpa ett muminbabygym :D

Är sjukt sugen på att köpa en ny barnvagn en som är lite mindre :) men dom är ju inte billiga :(

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0