Shit va vacker du e ;)


Hellu! Idag har jag kännt mig som en riktig jävla hemma fru, dagen började med att jag städade, sen träffade jag Erica sen gick jag och handlade mat, och när jag kom hem så bakade jag äppelpaj och gjorde äppelmos och nu har jag precis lagat wok med ris :) Idag har jag ringt och anmält elvira på babysim som börjar nästa fredag, och madde och lukas kanske kommer då också så att lill-lukas också får bada :) Imorgon ska jag ringa typ 1000 samtal, ringa till massa fastigheter och söka lägenhet :) och om jag inte hittar en lägenhet inom typ ett år så flyttar jag till thailand eller nånstans där det är lättare att få nått boende eller så köper jag ett tält och flyttar ut i skogen, där e det billig hyra iallafall ;) Hahaha. Aja nu ska jag duscha medans prinsessan sover :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0