Puss på rumpan


Godnatt! Idag skulle jonathan ha elvira och jag hade köpt biljett till Ungmamma galan men han fick förhinder så 350 kronor åt helvete... Så idag har jag och syrran hjälpt pappa att kratta bort massa grenar som låg överallt efter att han hade klippt häcken, så nu har jag fett mycket blåsor :( Sen tog jag ett dop i poolen. Sen kom phille hit och sen körde han hem mig till rebecka där jag åt middag sen åkte jag där ifrån så att jag var hemma vid kvart i 9 :) Och nu ligger jag i sängen och ska ta en natt cigg sen soooovvva! Och imorgon blir det att möta becka och kanske äta middag hos morsan sen hem och bada med bebisen :) Juste härom dan fick hon in sin tå i munnen :D skit gulligt! Sov sött vakna blött (men bara om ni vill) :)




Kommentarer
Postat av: Anonym

eeh galan är ju 16-22..?

2011-08-28 @ 19:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0