Fuck you


Vet inte om jag älskat dig, tror bara att jag velat ha närhet av någon, och det fick jag ju :P haha, Så har nog glömmt dig för längesen men det va närheten av någon jag sökte ingen kärlek sökte bara närhet! Ibörjan älskade jag nog dig men så som du bettede dig och så som du sårade mig så gick känslora över ganska fort i mina ögon är du PMSkille, fegis och En stor fet player. och tro mig gubben du är inte så snygg som du tror du är, juste börja borsta tänderna det luktar fisk i din mun  :D

Nu sitter jag och lyssnar på musik medans elvira ligger och drömmer hon drömmde typ en mardröm för hon började gråta i sömnen :( snart ska jag till fiskis och hämta lite grejor sen till forum och äta lunch:)




Fanns bara på spanska :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0