Du och jag baby :)


hellu :) idag gick vi upp tidigt elvira vaknade redan vid 7 på morgonen så den här dagen har varit väldigt lååång! Vid typ 10 så åkte jag till forum och träffade bella en kort stund sen träffade jag Cissi och mickis, vi åt lunch och gick runt i affärer typ :) sen vid 2 åkte jag till fiskis träffade becka och vi gick hem till mig och hämtade bilstol och massa andra saker :) sen kom sussi och hämtade mig.
När vi kom hem så hängde jag upp Elviras hoppgunga som hon älskar, hon skrattar bara hon ser den :P Nu sitter jag och lyssnar på musik och har precis ätit grillat gryyyymt goooottt!! Snart ska jag och syrran gå ut på promenad och sen hem till faster :) Imorgon åker jag och min älskling till Nyköping kommer bli grymt mysigt, och kommer hem på torsdag men har sånt här trådlöst internet så kommer kanske uppdatera lite om jag har tid :) Vi lär väl kolla på film och bara mysa :)



Kommentarer
Postat av: becka

nyköping babyyyyy :D du, jag, elvira + skog och myspys!! YAY :D haha

2011-08-09 @ 03:32:24
URL: http://fcky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0