Du är så jävla vacker ska du veta :)


Tänk om folket vore som pengar , man bara lyfte upp dem mot ljuset o ser om dem är äkta eller falska... jadu det hade fan inte varit helt fel :P Aja drömma kan man ju alltid göra :) igår satt jag hemma och åt godiss och chips och kollade på Baffy :) Sen somnade jag typ vid 12 skönt att somna tidigt, sen vaknade elvira vid kvart i 9 och då gick vi och kollade på kalle anka hon är torsk på tv asså :P Idag ska jag åka till forum och köpa nya jeans för alla mina andra är för stora eller för små :P och igår gick mina favorit jeans sönder i rumpan när jag skulle gå av bussen!! fan va pinsamt det va men tack och lov hade jag en lång tröja så ingen märkte nått :P och ikväll ska jag på middag hos den bästa :)
<3




Min dotter! Vet inte hur jag ska berskriva det de går inte att beskriva min kärlek till dig den är för stor, Men jag älskar dig mest av allt! Du är det bästa som har hänt i mitt liuv och ingen kan någonsin ta den platsen ifrån dig! Jag kommer alltid finnas där för dig och stötta dig och ge dig råd! Vet inte vad jag gjort utan dig, om jag inte hade haft dig i mitt liv så hade jag säkert legat balkis i sängen, och varit patetisk, har jag dig så väljer jag bort allt! jag dör för dig! Älskar dig min dotter! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0