Tick tack tick tack


Kom nyss in på rumet, har varit i köket och åt sallad och 2 pannkakor så nu är jag proppmätt :D Nu tänkte jag byta om till natti kläder och lägga mig och kolla på house :) Aj, märkte precis att jag börjar få en finne under näsan, den gör skit ont fan!

Inatt ska jag ligga och njuta av att ha hela täcket för mig själv men det är faktiskt inte lika mysigt att sova ensam :/ men ibland måste man göra det, tyvärr :/

Blondinskämt

Vad är fördelen med att gifta sig med en blondin?
- Man får parkera på handikappsplatser.



Kommentarer
Postat av: Anonym

lust att vara med & tävla om att bli veckans blogg?

kolla in här: milifoto.blogg.se:)

2011-04-03 @ 23:17:04
Postat av: jens

hur är de med dig då? :)

2011-04-03 @ 23:27:02
URL: http://Jensnorell.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0