Känner mig som en gamling :P


Hellu! Igår hade jag ju en myskväll med syrrorna :) vi gjorde fruktsallad och pratade typ om massa namn. Sen vid halv elva så GICK jag till Mr.X för det inte gick några bussar men det va skönt att gå :) Sen när vi kom hem till honom så började han steka lövbiff, jag försökte äta upp allt´, men min magsäck är lika stor som en böna typ :P Aja. Kom nyss hem från hornstull där jag träffade Nikki och vi åt middag hos hennes mormor, men fick inte i mig så mycket, typ en potatis :P Imorgon skulle jag egentligen gått till skolan och lämnat mina böker men kan knappt gå, har ont i både ryggen och bäcken, så går typ som en gamling :P men nu är det bara 4 veckor kvar så det är bara att stå ut sista tiden :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0