I love you baby


Hejhej! Han tyvär inte skriva så mycket igår, för låg och sov typ hela dan. Senare på kvällen typ vid åtta så mötte jag upp Mr.X i Tc och vi gick på bio och såg *I am number four* Skit bra film så den rekomenderar jag att ni ska se :) Efter filmen så åkte vi hem till Mr.X och jag sov över där, fast sov as dåligt för ryggen krånglade som fan och han snarkade i mitt öra typ :P haha Idag va jag också på bio men jag åkte med min kusin Cissi, min faster och hennes man. Riktigt mysigt och vi såg *No strings attached* den va grymt jävla rolig :) Just nu sitter jag hemma hos pappa och ska snart röra mig till bussen och åka till skuru där jag ska träffa mina två systrar och ha en liten myskväll, sen efter det lär jag åka till barkaby och sova där :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0