HAPPY FACE!!!!!!!


Sitter hemma hos Rebecka och lyssnar på hennes trötta små barn, med andra ord mycket gnäll haha! Idag blir det nog att sova över här, kommer inte orka åka ända tillbaka till barkaby... Nu har vi bertämmt datum till flytten hem till pappa, så jag flyttar från barkaby nästa fredag, ska bli jävligt skönt att slippa det där stället! Idag ringde Johan och väckte mig vid 11 så jag fick en timmes sovmorgon (skönt) sen fixade jag mig sen åkte jag till skolan, och pratade med min biträdande rektor och satt och bablade med Johan och Ben som alltid är lika störda :P Sen tomde jag mitt skåp och lite så sen åkte jag till slussen och tog saltsjöbanan till tippen, ja och nu e jag här :P Snart ska vi gå och kolla på bebis säng, och lite kläder :D Aja puss och kram, banan!!!!!!! Är på skit bra humör idag, men vet inte varför, känns som att jag har ätit lycko piller eller nått eller så är jag typ kär! Har typ den känslan i magen :P haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0