Bajs!


Hellu! Sitter och sirrar på Lost kan typ inte sluta kolla fan :P Fett skönt har inte haft ont i ryggen på hela dan men ansträngde mig nog lite för mycket idag när jag packade så har lite ont nu, men inte så farligt :)Nu ska jag typ hänga upp tvätten så får jag fortsätta att tvätta klart i morgon. Tänkte damsuga och sura golvet också så att jag har det klart :) Shit fyfan va jag längar tills jag flyttar, vill typ bränna ner det här stället känner jag :P Och sen han som har rummet brevid mig han har typ legat och pippat med någon från att jag kom hit tills nu typ, va lite kul i början men efter en timma vart det fan jobbigt. jag trodde inte ens att han fick göra sånt, trodde typ bara att han gick till mosken typ.... Aja kanske skriver nått innan jag går och lägger mig (om jag orkar)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0