17 dagar kvar!!!!


Hellu! Idag åt jag tårta till frukost, fett gott det va. Med massa bär på :) Sen så kom Sussi till barkaby med en stor resväska men fick fick inte plats med allt :P Förstår inte att man kan ha så jävla mycket grejer som jag har, helt sjukt fan! Sen efter att jag hade packat så fick jag skjus först till fiskis där jag lämnade en väska, sen till forum och träffade min kusin Cissi :) Och i forum gick vi och kollade på klääder, eller hon kollade :P Sen köpte vi glass och satte oss ute i solen och åt :D Sen åkte vi moppe hem till henne och åt kyckling, ris och currysås!! Det va skit gott som vanligt :P Och sen körde dom mig hem till mamma, och nu sitter jag här :P Ikväll ska vi åka och klippa oss eller jag ska bara klippa topparna :) Och på fredag flyttar jag hem till pappa´, det ska bli grymt jävla skönt att slippa barkaby :P Sen nästa vecka ska jag åka till skolan nån dag och göra engelska prov så att jag får det gjort :) och den här veckan eller nästa så ska jag träffa Jonte och ta en fika med honom. Men jaja vi hörs ikväll eller imorgon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0